کد خبر: ۲۱۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن، «توطئه و همدستی رژیم‌های مزدور جنایتکار و در صدر آن رژیمهای سعودی و امارات» را علت اصلی تدوین طرح صلح تحمیلی آمریکا علیه مردم فلسطین موسوم به «معامله قرن» اعلام کرد.
ناطقان: دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به طرح صلح تحمیلی آمریکا علیه مردم فلسطین موسوم به «معامله قرن» واکنش نشان داد.

انصارالله با انتشار بیانیه‌ای، این طرح را محکوم و تأکید کرد که هدف از آن، نابودی مسئله فلسطین است و باعث می‌شود که رژیم صهیونیستی انگیزه بیشتری برای قتل، نابودی و توسعه‌طلبی داشته باشد.


شبکه خبری «المسیره» یمن به نقل از انصارالله گزارش داد که «اگر توطئه و همدستی رژیم‌های مزدور جنایتکار و در صدر آن رژیم‌های سعودی و امارات نبود، این معامله آمریکایی، شکل نمی‌گرفت».

این جنبش یمنی بار دیگر بر موضع حمایتی خود از ملت فلسطین و جنبش‌های مقاومت اسلامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی و معامله دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تأکید کرد.

انصارالله از همه کشورهای عربی و اسلامی خواست که معامله قرن را رد کنند و برای مقابله با طرح‌هایی که در پی نابودی مسئله فلسطین است، دست به تحرکات جدی بزند.

در این بیانیه از همه کشورها خواسته شد که همه رژیم‌ها و احزابی را رسوا کنند که دنباله‌رو آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

انصارالله در پایان از ملت یمن خواست که در رد معامله قرن و دفاع از فلسطین و قدس به منزله مسئله اصلی جهان اسلام، روز جمعه دست به تظاهرات بزنند.

ترامپ شامگاه سه‌شنبه هشتم بهمن ماه جاری در یک کنفرانس مشترک با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، معامله قرن را علنی کرد؛ طرحی که بسیاری از کارشناسان آن را در راستای تبلیغات انتخاباتی ترامپ و نتانیاهو می‌دانند.

این طرح مردم فلسطین را از پایتختی به نام قدس محروم  و فلسطین را به مجمع‌الجزایری از تکه‌های پاره پاره زمین بدل می‌کند، بخش بزرگی از کرانه باختری را به رژیم صهیونیستی بخشیده و حق بازگشت را از آوارگان فلسطینی سلب کرده است. بر اساس این طرح، حماس، یک سازمان تروریستی است و تشکیل دولت فلسطینی، به خلع سلاح گروه‌های مقاومت مشروط شده است.

منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین