کد خبر: ۲۱۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
در صورتی که برنی سندرز پیروز انتخابات آمریکا در سال 2020 شود قیمت طلای جهانی تا 2 هزار دلار افزایش خواهد یافت.
ناطقان: به نقل از راشاتودی، پترشف، تحلیلگر ارشد اقتصادی و  رئیس کارگزاری بورس وتران روسیه، اعلام کرد: قیمت طلای جهانی که در حال حاضر به بیشترین میزان 7 سال گذشته رسیده همین روند افزایشی را ادامه خواهد داد.

پترشف گفته است که افزایش قیمت جهانی طلا در صورتی که سناتور برنی سندرز پیروز انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا شود، ادامه خواهد یافت.

بر اساس اعلام نظرخواهی فاکس نیوز که روز یکشنبه منتشر شد نشان می‌دهد که حزب دموکرات آمریکا در سال 2020 برای پیروزی در انتخابات شانس امیدوار کننده‌ای دارند.

شف رئیس مرکز آنالیز جهانی در یورو پاسیفیک اعلام کرده قیمت فلزات گرانبها در صورتی که این نتیجه حاصل شود که سندرز می‌تواند در انتخابات آمریکا موفق شود حتی به 2 هزار دلار هم خواهد رسید.

پیروزی سندرز در این انتخابات به این معنی است که کسری بودجه آمریکا به شدت افزایش خواهد یافت و پول زیادی توسط فدرال رزرو آمریکا چاپ می شود، زیرا این دولت هیچ راهی برای حمایت مالی با شرایط افزایش مالیاتی که انجام می دهد،‌ نخواهد داشت.

شف گفته است که ما مالیات را افزایش دادیم اما زمینه افزایش درآمد برای سرمایه‌گذاری در برنامه‌ها را ایجاد نکردیم.

بر اساس اعلام اقتصاد دانان آمریکا کسری بودجه آمریکا در صورتی که سندرز پیروز انتخابات شود افزایش بیشتری خواهد داشت.

وی تاکید کرده است که اقتصاد آمریکا بیشتر تضعیف خواهد شد و استانداردهای زندگی از درون متلاشی خواهد شد.

وی همچنین درباره تاثیر بیماری ویروسی کرونا گفته است که قیمت طلا قبل از شیوع این بیماری روند افزایشی داشته و شیوع این بیماری با افزایش قیمت این فلز گرانبها را تشدید کرده چرا که سرمایه‌گذاران سرمایه‌گذاری در این بخش را به عنوان محیط امن برای خود تلقی می‌کنند.
منبع: فارس
برچسب ها: قیمت ، طلا ، افزایش
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین