کد خبر: ۲۱۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
رییس اداره محیط زیست شهرستان شهریار (استان تهران) از پلمب یک واحد متخلف که با ایجاد آلایندگی موجب تهدید علیه بهداشت عمومی و سلامت مردم شده بود، خبر داد.
ناطقان: بنابر اعلام روابط عمومی محیط زیست استان تهران، فاطمه برنا با اعلام این خبر گفت: به منظور برخورد قانونی با واحدهای تولیدی و صنعتی متخلف که ضوابط زیست محیطی را رعایت نکرده و موجب آلودگی محیط زیست شده بودند، پیش از ظهر امروز یک واحد تولید ذغال صنعتی در حصارساتی شهریار پلمب شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار غیر مجاز بودن، ایجاد آلودگی زیست محیطی و ایجاد مزاحمت برای اهالی منطقه را از جمله تخلفات این واحد برشمرد و تصریح کرد: واحد موصوف به استناد ماده ۱۱ قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و به منظور حفظ محیط زیست و بهداشت و سلامت عمومی، پس از صدور اخطارهای قانونی توسط کارشناسان حفاظت محیط زیست شهریار و عدم توجه به تکالیف قانونی، پلمب شد.

برنا در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات زیست محیطی موارد را از طریق سامانه ۱۵۴۰ اطلاع رسانی کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین