کد خبر: ۲۱۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
وزارت خزانه‌داری آمریکا از تحریم رئیس سازمان انرژی اتمی ایران خبر داد.
ناطقان: به نقل از رویترز، وزارت خزانه‌داری آمریکا از تحریم رئیس سازمان انرژی اتمی ایران خبر داد.

در همین ارتباط نیز وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرده است که تحریم‌های جدید واشنگتن علیه کلیت سازمان انرژی اتمی ایران و مقام ارشد این سازمان است.

با این حال منابع مرتبط با خزانه داری آمریکا اعلام کرده‌اند که این کشور همچنان همکاری شرکت‌های چینی، روسی و اروپایی را با بخشی از فعالیت‌های سازمان انرژی اتمی ایران از تحریم‌ها معاف کرده است و به این شرکت‌ها اجازه داده تا همکاری خود را با ایران ادامه دهند.

در عین حال گفته شده که در ارتباط با تمدید معافیت‌های همکاری هسته‌ای ایران؛ میان وزارت خزانه داری آمریکا و وزارت خارجه این کشور اختلاف نظر وجود داشته است و در حالی که خزانه داری آمریکا به دنبال تمدید این معافیت‌ها بوده است، اما وزارت خارجه با تمدید این تحریم‌ها مخالفت کرده، هرچند در نهایت این معافیت‌ها به مدت دو ماه دیگر نیز تمدید شده‌اند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین