کد خبر: ۲۱۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
عضو فراکسیون امید مجلس؛
فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم در پیش بینی ترکیب مجلس یازدهم گفت: با توجه به فضای فعلی رد صلاحیت ها، در مجلس آینده بیش از گذشته شاهد چهره های جدیدی خواهیم بود و فراکسیونی مثل امید وجود ندارد که بتواند نقش آفرینی کند. یعنی مجلس یازدهم در ابتدا از نظر گرایش و دسته بندی سیاسی یکدست است.
ناطقان: حشمت الله فلاحت پیشه،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم در پیش بینی ترکیب مجلس یازدهم گفت: با توجه به فضای فعلی رد صلاحیت ها، در مجلس آینده بیش از گذشته شاهد چهره های جدیدی خواهیم بود و فراکسیونی مثل امید وجود ندارد که بتواند نقش آفرینی کند. یعنی مجلس یازدهم در ابتدا از نظر گرایش و دسته بندی سیاسی یکدست است، ولی به دلیل عدم وجود رقیب سیاسی، دچار رقابت و چالش جدی درون جریانی خواهد شد.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم در گفت وگو با خط اعتدال، درباره پیش بینی خود از مجلس آینده با توجه به رد صلاحیت های گسترده ای که صورت گرفته است، گفت: با توجه به شرایطی که وجود دارد و بسته به تایید و رد صلاحیت ها مجلس آینده شکل می گیرد و باید منتظر بود و دید که تکلیف رد صلاحیت شده های حوزه های مختلف چه خواهد شد.
نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به فضای فعلی و شرایطی که وجود دارد به نظرم در مجلس آینده بیش از گذشته شاهد حضور چهره های جدیدی خواهیم بود.
عضو فراکسیون امید مجلس درباره ترکیب مجلس یازدهم بیان کرد: به نظرم ترکیب مجلس یازدهم خیلی شبیه به ترکیب مجلس نهم خواهد بود. یعنی فراکسیونی که بتواند مثل فراکسیون امید صاحب نقش باشد در مجلس آینده وجود ندارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم درپاسخ به اینکه یعنی ترکیب مجلس یازدهم را سراسر اصولگرا می دانید؟ گفت: مجلس یازدهم مجلسی خواهد بود که در ابتدا از نظر گرایش و دسته بندی سیاسی یکدست است، ولی به دلیل عدم وجود رقیب سیاسی، دچار رقابت و چالش جدی درون جریانی خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین