کد خبر: ۲۱۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
رییس پلیس راه شرق استان تهران از بارش شدید برف در محور هراز خبر داد و گفت: رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی به زنجیر چرخ مجهز باشند.
ناطقان: سرهنگ سیاوش محبی از بارش شدید برف در محور هراز و محدوده پیست آبعلی خبر داد و اظهار داشت: در این مسیر هم اکنون کندی در تردد خودروها را شاهد هستیم.

محبی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون به دلیل بارش برف سطح جاده هراز لغزنده است گفت: به همه مسافران و رانندگان توصیه و تاکید می‌کنیم که علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی برای تردد در محورهای کوهستانی تجهیز خودروها به ادوات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ را به طور ویژه در نظر داشته باشند.
رئیس پلیس راه شرق استان تهران با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری، عنوان داشت: بارش برف تأثیری بر انسداد مسیرها نداشته است و جاده‌های دماوند - فیروزکوه مشکل تردد ندارند و شاهد لغزندگی جاده‌ها هستیم.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین