کد خبر: ۲۱۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی نسبت به انتخابش به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون هاکی واکنش نشان داد.
ناطقان: علی دایی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نسبت به انتخاب عضو هیات رییسه فدراسیون هاکی واکنش نشان داد.

علی دایی ضمن رد تلویحی حضورش در فدراسیون هاکی، اعلام این خبر در این مقطع را با اغراض خاص خوانده است.

دایی به همراه امیر قلعه‌نویی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی است که گفته می‌شود شانس قلعه‌نویی بیشتر از علی دایی است و به زودی نیز سرمربی تیم ملی معرفی خواهد شد.

 او در این پست آورده است: "من به بازی‌های زشت پشت پرده برای خراب کردنم پیش شما عادت کرده‌ام. یک سال قبل صحبت شد اما هرگز موافقت نکردم چون همیشه در جایی وارد می‌شوم که مفید باشم نه ورزشی مثل هاکی که هیچ سررشته‌ای از آن ندارم. حالا دقیقا امروز با اهدافی خاص، خبری بدون هماهنگی با من بعد از یک سال منتشر و همه جا رسانه‌ای می‌شود؛ آن هم دقیقا در روزهایی که همه مردم فوتبال دوست ما می‌دانند چرا و به چه دلیل و از چه سمتی این خبر منتشر شده است.

من از روزی که حرف حق زده‌ام، پی همه چیز را به تنم مالیده بودم و می‌دانستم چه اتفاقی از سمت چه نهادهایی برایم خواهد افتاد اما شرفم را به بودنم ترجیح دادم. تنها چیزی که در این فوتبال برایم مهم است، شما مردم هستید که هر چه دارم از شما است، چه در این فوتبال باشم و چه نباشم".



منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین