کد خبر: ۲۱۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
اظهارات علی دایی در واکنش به شایعه عضویتش در فدراسیون هاکی و انتقاد تند از بازی های پشت پرده، او را از نیمکت تیم ملی دور کرد!
ناطقان: وزارت ورزش و جوانان اخیرا در خبری عجیب از عضویت علی دایی در هیات رئیس فدراسیون هاکی خبر داد؛ اتفاقی که از جهات مختلف با تعجب اهالی ورزش مواجه شد.

نخست اینکه علی دایی همواره گفته است که قصد کار مدیریتی ندارد و می خواهد در حوزه فوتبال و مربیگری به فعالیت بپردازد و از سوی دیگر این موضوع مطرح شد که عضویت او در فدراسیون هاکی از سوی چه کسی انجام شده است؟

بعد از گذشت ساعاتی از این اتفاق، سرمربی سابق تیم ملی از شنیدن چنین چیزی غافلگیر شد و شدیدا آن را تکذیب کرد و گفت که قرار نیست به عضویت هیات رئیسه فدراسیون هاکی در آید اما پشت پرده این اتفاقات را می داند!

علی دایی در پست اینستاگرامی خود نوشت: من به بازی های زشت پشت پرده برای خراب کردنم عادت کرده ام. یک سال قبل صحبت شد اما هرگز موافقت نکردم چون همیشه در جایی وارد می شوم که مفید باشم نه ورزشی مثل هاکی که هیچ سر رشته ای از آن ندارم.

*درخواست عضویت دایی 6 ماه در کشوی میز وزیر ماند!

علی دایی در پیام خود به این موضوع اشاره کرد که عضویت او در فدراسیون هاکی به یک سال قبل باز می گردد ولی همان زمان هم او با چنین پیشنهادی مخالفت کرده است.

با این حال رئیس فدراسیون هاکی پرده از واقعیت دیگری برداشت. بهرام قدیمی - رئیس فدراسیون هاکی نیز بعد از این اتفاقات در گفت و گویی به بیان واقعیت ها پرداخت و گفت که وزیر ورش 6 ماه چنین درخواستی را نادیده گرفته است. او گفت: 6 ماه پیش دو نفر را برای عضویت در هیات رئیسه فدراسیون به وزارت ورش معرفی کرده بودیم. مدتی بعد حکم یکی از آن ها آمد اما برای آقای دایی حکمی صادر نشد. فکر می کردم انتصاب علی دایی در هیات رئیسه منتفی شده اما اینکه الان این حکم صادر شده است تعجب می کنم.

*شایعه مخالفت وزیر ورش با مربیگری دایی در تیم ملی

وقتی در روزهای گذشته علی دایی با مخالفت وزارت ورزش نتوانست به نیمکت تیم ملی ایران راه یابد، این بحث مطرح شد که وزیر ورزش به علت فشارهایی که از نهادهای بالادستی به او وارد شده، حاضر نیست با مربیگری دایی در تیم ملی موافقت کند.

با این اتفاقات، این هجمه به وزیر ورزش وارد شد که او چه مشکلی با علی دایی دارد و وقتی فدراسیون فوتبال و بایکنان تیم ملی خواهان مربیگری اسطوره فوتبال ایران در تیم ملی هستند، چرا سلطانی فر به مخالفت برخواسته است؟

انتشار خبر عضویت علی دایی در فدراسیون هاکی به این معنی است که وزیر ورزش حکم عضویت بهترین گلزن بازی های ملی جهان را امضاء کرده و این موضوع نشان دهنده عدم وجود اختلاف بین مسعود سلطانی فر و علی دایی است اما چطور چنین چیزی ممکن است؟

** اظهارات رئیس هاکی؛ یک ابهام بزرگ را مطرح کرد!

با اظهارات ناخواسته بهرام قدیمی که مبین اتفاقات مختلف پیرامون علی دایی بود، این شائبه و ابهام بزرگ مطرح شده که احتمالا در واقع ویر ورزش برای رفع اتهام از خود مبنی بر مخالفت با سرمربیگری دایی در تیم ملی، درخوستی را امضاء کرده که 6 ماه در کشو میزش خاک خورده است! اما آیا واقعا عضویت در هیات رئیسه فدراسیون هاکی برای چهره ای مثل علی دایی جذاب است؟! در نهایت موضوع هرچه باشد، اظهارات تند دایی به واسطه این اتفاق، احتمال نزدیک بودن او به نیمکت تیم ملی را می تواند بسیار کمرنگ جلوه دهد.


منبع:جماران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین