کد خبر: ۲۲۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲
وزیر بهداشت گفت: در تماسی که با وزیر بهداشت چین داشتم، آمادگی کشورمان برای کمک به جلوگیری از فراگیر شدن بیماری کرونا را به وی اعلام کردم.
ناطقان: سعید نمکی عصر امروز در حاشیه افتتاح دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: امروز تماسی با وزیر بهداشت چین داشتم.

وی افزود: آمادگی کشورمان را در زمینه مقابله با فراگیرشدن ویروس کرونا در این کشور به وی اعلام و ابلاغ کردم و به او گفتم بجای درخواست کمک از کشورهای غربی، ما آماده‌ایم تا در این زمینه به چین کمک کنیم.

وزیر بهداشت با اشاره به تجربیات ارزشمند و موفق کشورمان در زمینه مقابله با بروز بیماری‌های واگیردار بخصوص در مناطق سیل‌زده، خاطرنشان کرد: ما در شرایطی در این زمینه موفق عمل کردیم که غرب حتی اجازه نداد یک سنت کمک مالی به دست مردم آسیب دیده سیل برسد.

نمکی تصریح کرد: ما در زمینه بهره‌مندی از ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی و واکسینه‌سازی جامعه و کنترل بیماری‌های واگیردار دارای تجربیات بسیار خوبی هستیم که به وزیر بهداشت چین اعلام کردم که ما آماده انتقال این تجربیات به آنها هستیم.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین