کد خبر: ۲۲۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
حمیدرضا گرشاسبی بازنشسته است اما او هنوز از گزینه های مدیرعاملی باشگاه پیکان است!
ناطقان:  چند روزی است که بحث در مورد انتخاب مدیرعامل جدید پیکان وجود دارد. گویا محمود شیعی که همزمان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم هست، به دلیل بازنشستگی استعفا داده و مشغول رتق و فتق امور جدایی‌اش از این باشگاه است. مدیرعاملی که مدت‌هاست روی صندلی مدیریت پیکان نشسته و همراه این باشگاه دوران مختلفی را سپری کرده است.

درباره جانشین شیعی بحث‌های فراوانی وجود دارد. صحبت از حضور حمیدرضا گرشاسبی و علی‌اصغر مدیرروستا است. اولی چند ماه قبل به هیات‌مدیره پیکان اضافه شد و از همان زمان می‌شد پیش بینی کرد که او برای مدیرعاملی یکی از گزینه‌هاست. مدیر سابق پرسپولیس که به دلیل قانون منع حضور بازنشسته‌ها از این باشگاه رفت و جای خود را به ایرج عرب داد.

حمیدرضا گرشاسبی

درباره گرشاسبی و انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه پیکان، حرف و حدیث‌هایی وجود دارد از جمله اینکه او بازنشسته است و به همین دلیل نمی‌تواند پست جدید را به خود اختصاص بدهد. نکته اینجاست که اگر پیکان خصوصی بود، چرا شیعی به دلیل قانون بازنشستگی جدا می‌شد و اگر خصوصی نیست، چطور گرشاسبی می‌تواند گزینه مدیرعاملی باشد. اینها پرسش‌هایی است که مدیریت ارشد پیکان و اعضای هایت مدیره این باشگاه باید پاسخ آن را بدهند.

از طرفی مشکلاتی که در زمان مدیریت گرشاسبی در  پرسپولیس به‌وجود آمد، موضوعی است که مدیران ارشد کارخانه ایران خودرو را به فکر وا داشته و آنها را تحت تأثیر قرار داده و مشکلاتی که باعث شد تا گرشاسبی دادگاه برود و پاسخگو باشد. همین مسئله مدیران باشگاه کم‌حاشیه پیکان را در دوراهی انتخاب یا عدم انتخاب او قرار داده است.

حمیدرضا گرشاسبی

علی‌اصغر مدیرروستا دیگر گزینه مدیرعاملی باشگاه پیکان است. بازیکن، مهاجم و کاپیتان سابق این تیم که به عنوان یکی از اهالی فوتبال می‌تواند بدون مانع جانشین محمود شیعی شود. فقط نکته اینجاست که از مدیرروستا که همواره فوتبالیست و مربی بوده هم برنامه مدیریت گرفته اند و هم برنامه مربیگری!

او تا چند روز قبل بخت بیشتری نسبت به گرشاسبی داشت اما حالا به نظر می‌رسد مدیرعامل سابق پرسپولیس هم این شانس را دارد که جای شیعی را بگیرد. فقط می‌ماند قانون بازنشستگی که باید ببینیم آیا در باشگاه پیکان رعایت می‌شود یا نه؟


منبع: جماران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین