کد خبر: ۲۲۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
آیین افتتاح و بهره برداری از 1887 واحد مسکونی کارکنان ناجا امروز با حضور فرمانده نیروی انتظامی همزمان با تهران -در شهرک اندیشه -در 15 استان کشور برگزار شد.
ناطقان: سردار اشتری در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: خداوند را شاکریم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق خدمت داریم، ان شاء الله بتوانیم پاسدار خون شهدا و حافظ ارزش های نظام و انقلاب باشیم.

وی با تقدیر از دست اندرکاران تکمیل پروژه های مسکونی به ویژه سردار "هابیل درویشی"؛ مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا، ادامه داد: امروز 1887 واحد مسکونی کارکنان ناجا در سراسر کشور افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد، جا دارد اینجا از همه تلاشگران و همکارانی که برای تحقق این مهم همت گذاشته به ویژه سردار "محمدعلی نوری نژاد"؛ معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی قدردانی کنم.

سردار اشتری به نقش تاثیرگذار  فرماندهان انتظامی استان هادر تحقق و عملیاتی شدن این ماموریت بزرگ تاکید و تصریح کرد: قطعا بدون تلاش و همت همه فرماندهان انتظامی استان ها و مسئولان بنیاد تعاون نیروی انتظامی این مهم محقق نمی شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از سردار "خانچرلی"فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران و سردار "محمدی" معاون آماد و پشتیبانی ناجا، ادامه داد: از همت این دو فرمانده عزیز و همچنین مسئولان استانی و محلی نیز قدردانی می کنم.

وی با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت های نیروی انتظامی، خاطر نشان کرد: ناجا علاوه بر تامین و توسعه نظم و امنیت در کشور در کنار وظیفه ذاتی و قانونی خود همواره در حال خدمت رسانی به مردم عزیز است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه؛" شما جز نیروهای مسلح هستید ولی سبقه خدماتی بزرگی دارید و آن خدمت به مردم است و باید روز به روز تقویت شود " ( نقل به مضمون) تصریح کرد: سالانه بیش از 30 میلیون خدمات به مردم عزیز و شریف اعم از صدور گذرنامه، گواهینامه ، کارت پایان خدمت و ... ارائه می کنیم و مراکز انتظامی پلیس شبانه روز در خدمت هموطنان هستند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بر تلاش و خدمت رسانی مجاهدانه همکارانم شهادت می دهم، بیان کرد: نیروهای پلیس به صورت شبانه روز از نقطه صفر مرزی تا مرکز مشغول خدمت رسانی هستند و علیرغم تلاش و مجاهدت شبانه روزی از کم توقع ترین اقشار جامعه به شمار می آیند.

وی افزود: با تمام وجود می گویم که کارکنان نیروی انتظامی نسبت به کارکنان سایر دستگاه ها که همگی عزیز، خادم و محترم هستند، بیشتر تلاش می کنند و بنده بر تلاش و خدمت رسانی مجاهدانه همکارانم شهادت می دهم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور یادآور شد: در حکم انتصابی بنده از سوی فرماندهی معزز کل قوا در حوزه درون سازمانی بر موضوع توجه به معیشت کارکنان تاکید و توصیه شده است؛معظم له به جد دغدغه بهبود وضعیت معیشتی آحاد مردم و کارکنان نیروهای مسلح را دارند و بهبود وضعیت معیشتی کارکنان و ارائه خدمات رفاهی و مسکونی به آنان یکی از اولویت ها مهم ما به شمار می آید.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: معتقدیم در سبد معیشتی کارکنان، مسکن مهم ترین نیاز است و بر تامین مسکن کارکنان دغدغه جدی داریم و راه اندازی قرارگاه جهادی تامین مسکن کارکنان نیز در همین راستا است و ان شاء الله طی یک برنامه پنج ساله و با هدف گذاری تامین 124 هزار واحد مسکونی کارکنان، اقداماتمان را دنبال می کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تامین مسکن کارکنان، یادآور شد: در تحویل برخی تعهداتمان در حوزه مسکن قدری تاخیر پیش آمد که بنده در همین جا از این تاخیر عذرخواهی می کنم و اعلام می دارم که تعهدات مسکونی را تا پایان امسال به سرانجام می رسانیم و نهضت تامین مسکن کارکنان را در گام جدیدی از برنامه هایمان دنبال می کنیم.

سردار اشتری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به گزارش سردار "درویش"؛ مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا، خاطر نشان کرد: به رغم تاخیری که در تحویل تعهداتمان داشتیم از یک مقطع زمانی امور را با سرعت و شتاب زیادی دنبال کردیم و برای پایبندی به تعهداتمان بر مبنای مجوزهای ستاد کل، از محل بودجه سازمانی، به پروژه های مسکونی تزریق کردیم تا هر چه زودتر این پروژه ها تکمیل و تحویل کارکنان پرتلاش شود.

براساس گزارش سایت پلیس، به صورت نمادین کلید چهار واحد مسکونی در حضور فرمانده نیروی انتظامی تحویل مالکان شد و همچنین از خانواده یک شهید قدردانی به عمل آمد.

کلنگ زنی احداث مدرسه در محوطه مجتمع مسکونی "پرنیان" یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در این مراسم بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین