کد خبر: ۲۲۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱ تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.
ناطقان: ارسطو ترکمان منش افزود: با توجه به تغییر مسیر ترانزیت مواد مخدر از خشکی به مسیر آبی، از مجموع کشفیات انجام شده ۱۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم ( ۶۱ درصد) در دریا و سواحل استان کشف و ضبط شده‌است.

وی بیان کرد: کشف این میزان مواد مخدر به ترتیب توسط اداره‌ کل اطلاعات، پلیس مبارزه با مواد مخدر، دریابانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گمرک صورت گرفته‌است

ترکمان منش گفت: در این مدت ۲هزار و ۷۵۵ نفر مرتبط با کشفیات و سایر جرائم مواد مخدر در استان بوشهر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی یادآور شد: همچنین در سال جاری ۴۴ باند کلان تهیه و توزیع مواد مخدر از سوی دستگاه‌های مقابله‌ای شناسایی و منلاشی شد.

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در همین مدت ۴۶ میلیون و ۷۱۴ هزار حبه قرص روان گردان از سوی سازمان بنادر و دریانوردی و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف و ضبط شده‌است.

وی اضافه کرد: این اقدام سخت و ضربه به قاچاقچیان عمده مواد مخدر در ۲ مسیر دریایی و خشکی حاص تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر دستگاه‌های مبارزه کننده استان است.

ترکمان منش بیان کرد:از ابتدای هفته جاری چند مرحله عملیات توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منجر به کشف و ضبط بیش از یک تن مواد مخدر شامل تریاک، حشیش و یک کیلوگرم شیشه شد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین