کد خبر: ۲۲۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در سال جاری به طور متوسط ماهیانه ۹۶۰۰ میلیارد تومان برای ایفای تعهدات سازمان تأمین اجتماعی به جامعه تحت پوشش هزینه می‌شود که در بهمن‌ماه ۳۶۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت عیدی بازنشستگان به هزینه‌ها اضافه می‌شود.
ناطقان: دکترمصطفی سالاری در جلسه‌ای با کارکنان واحدهای ستادی سازمان تأمین اجتماعی که برای "تبیین رویکردها و الزامات" این سازمان در مجتمع نگین غرب برگزار شد، اظهار داشت: در دو ماه اخیر تراز مالی سازمان تأمین اجتماعی به تعادل رسیده است و میزان درآمدهای سازمان برابر با مصارف بوده است.

سالاری با بیان اینکه بخشی از درآمدهای سازمان تأمین اجتماعی از محل سود شرکت‌های تابعه این سازمان است، گفت: امسال سودی که از شستا می‌گیریم حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان است که ۳ و نیم برابر پارسال خواهد بود.

وی پرداخت حقوق بازنشستگان و پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد را مهمترین هزینه‌های سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و اظهار کرد: ۶۵۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق مستمری بگیران، ۷۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات مراکز درمانی دولتی و دانشگاهی، ۷۰۰ میلیارد تومان برای مطالبات مراکز درمانی خصوصی و غیردانشگاهی و ۷۰۰ میلیارد تومان نیز برای ارائه خدمات درمانی در مراکز درمانی متعلق به سازمان تأمین اجتماعی در هر ماه هزینه می‌شود.

وی از تسویه مطالبات مراکز درمانی دانشگاهی تا پایان بهمن‌ماه خبر داد و گفت: استمرار پرداخت به موقع مطالبات مراکز دانشگاهی براساس توافقی که با وزارت بهداشت داریم و همکاری دوجانبه در زمینه‌های مشترک تداوم خواهد داشت.

سالاری شرایط مالی سازمان تأمین اجتماعی در پایان سال جاری را از هر نظر مناسب‌تر از سال گذشته ارزیابی کرد و گفت: مجموع هزینه‌های سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری حدود ۱۳۲ هزار میلیارد تومان است و در سال آینده نیز بر اساس بودجه پیش‌بینی شده به حدود ۱۷۲ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به برنامه درحال اجرای این سازمان برای اصلاح ساختار تشکیلاتی، گفت: ساختار جدید متناسب با مأموریت‌ها و اولویت‌های این سازمان درحال پیاده سازی است. توجه به منابع انسانی از ویژگی‌های مهم ساختار جدید است و افزایش رضایتمندی و کاهش دغدغه‌های کارکنان را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اهمیت بسیار بالای نیروی انسانی در این سازمان گفت: در اصلاح ساختار دغدغه‌ها و خواسته‌های کارکنان مورد توجه قرار گرفته است و در ساختار جدید به دنبال انجام بهینه وظایف سازمان هستیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین