کد خبر: ۲۲۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از محورهای شرق استان تهران به سمت شهرهای شمالی کشور نیمه سنگین و پرحجم در جریان است.
ناطقان: سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و پر حجم است و به مرور بر حجم بار ترافیکی این محور افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه به سمت شهرهای شمالی کشور نیمه سنگین و پر حجم بوده و ترافیک در شهرهای عبوری محورهای شرق استان با حجم ترافیکی بیشتری همراه است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده و به دلیل گنجایش بالای عبور خودروها از این محورها گره ترافیکی مشاهده نمی‌شود.

محبی با هشدار به هموطنان مبنی بر وقوع بهمن در محور هراز، تأکید کرد: با توجه به هشدارهای اداره هواشناسی فردا احتمال وقوع بهمن را در محور هراز  پیش‌بینی کرده‌اند و کسانی که قصد عبور از این محور را دارند با احتیاط بیشتری تردد کنند.

وی در پایان بیان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، مدیریت زمان سفر و استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگران رقم بزنند.
منبع: مشرق
برچسب ها: بهمن ، محور هراز ، تردد
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین