کد خبر: ۲۲۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: با داشتن چند مربی خوب ایرانی، انتخاب اسکوچیچ برای سرمربیگری تیم ملی عجیب بود.
ناطقان: سهراب انتظاری در خصوص انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اظهار داشت: وقتی این خبر را شنیدم، شوکه شدم. چرا باید این مربی که رزومه خوبی هم نداشته، به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود؟ اسکوچیچ در طول حضورش در ایران چه کار بزرگی انجام داده و کدام تیم را به قهرمانی یا حتی نایب قهرمانی رسانده بود؟

وی ادامه داد: این انتخاب بسیار بحث‌برانگیز بود و نمی‌توان پذیرفت که او سرمربی تیم ملی ایران شده باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: با بودن چند مربی باتجربه و صاحبنام ایرانی که در لیگ برتر موفقیت‌های خوبی هم به دست آورده بودند، انتخاب اسکوچیچ عجیب بود البته این روزها همه از بحث دلالی در این موضوع صحبت می‌کنند اما برای فوتبال ایران خیلی بد است که از کی‌روش و ویلموتس به اسکوچیچ برسیم اگر قرار بود این اتفاق رخ دهد، چرا ویلموتس را نگه نداشتیم یا یک مربی ایرانی را به عنوان سرمربی انتخاب نکردیم؟

انتظاری تصریح کرد: این انتخاب نشان می‌دهد که بحث دلالی در فوتبال ما به بالاترین حد خود رسیده و آنهایی که می‌خواستند از چند سال پیش اسکوچیچ را به استقلال یا پرسپولیس تحمیل کنند، توانستند این مربی را به تیم ملی ایران برسانند. به طور حتم، در آینده فوتبال ملی ما روزهای سختی خواهد داشت و بعید به نظر می‌رسد اسکوچیچ بتواند در دیدارهای سنگین موفق باشد.

وی در مورد تساوی سرخابی‌ها در روز پنجشنبه گذشته گفت: دیدار خوبی بود، هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. وقتی چهار گل در یک دیدار سنگین رد و بدل می‌شود، نشان می‌دهد که عملکرد دو تیم خوب بوده است البته هر دو تیم نقطه ضعف‌هایی هم داشتند که باید کادر فنی آنها بر روی این موضوع دقت کرده و این ضعف‌ها را برطرف کند. در مجموع بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان و دیدار پرسپولیس برابر الدحیل گفت: کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس باید بدانند دربی تمام شده و حالا باید تمرکز خود را بر روی لیگ قهرمانان بگذارند. الدحیل حریف سرسختی برای پرسپولیس خواهد بود. آنها از بازیکنان خارجی خوبی سود می‌برند و شرایط بهتری از لحاظ زیرساخت نسبت به ما دارند بنابراین باید یحیی گل‌محمدی و دستیارانش آرامش را به تیم تزریق کرده و بازیکنان را از هر حیث آماده این دیدار کنند.

انتظاری در پایان خاطرنشان کرد: به جز پرسپولیس، تیم‌های استقلال، سپاهان و شهرخودرو هم در لیگ قهرمانان بازی دارند. امیدوارم سه تیم دیگر بتوانند در اولین بازی خود سه امتیاز را کسب کرده تا هر چه زودتر شاهد صعود چهار تیم ایرانی به مرحله بعد باشیم.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین