کد خبر: ۲۲۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اعلام اینکه 55 درصد سهم بازار و ترافیک باند پهن ثابت در سراسر کشور متعلق به شرکت مخابرات ایران است: اظهار داشت: با افزایش رضایتمندی و توسعه خدمات کاربرپسند برای مشتریان، حجم مصرفی اینترنت روزانه کشور ، در 9 ماه ابتدای سال 1398، 45 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش یافته است.
ناطقان: به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس صدری ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران علاوه بر تامین پهنای باند لازم و همکاری با سایر اپراتورها در حوزه های ثابت و سیار، حدود 55 درصد از بازار اینترنت باند پهن ثابت را در کشور در اختیار دارد و در تلاش هستیم با افزایش کیفیت خدمات مشتری محور، این سهم بازار را افزایش دهیم.

مهندس سیدمجید صدری افزود: در استان های خراسان جنوبی، مرکزی ، ایلام، آذربایجان غربی و اصفهان سهم بازار باند پهن مخابرات با فعالیت های انجام شده به بیش از 75 درصد کل سهم بازار بالغ شده است و در مناطق دیگر نیز نسبت به دوره های گذشته با افزایش سهم بازار نسبت به میانگین سال گذشته مواجه هستیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان خاطرنشان کرد:  این شرکت با تلاش کارکنان در مناطقی که صرفه اقتصادی چندانی برای مخابرات وجود ندارد، خدمات خود را ارائه می دهد و وظیفه ملی و مسئولیت اجتمای خود را بر مبنای خدمت رسانی متوازن و یکپارچه در اقصی نقاط کشور به تمام هموطنان تعریف کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین