کد خبر: ۲۲۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
رشد ۳۲ درصدی قیمت سکه در ۹ ماهه امسالبهای سکه طرح جدید در ۹ ماهه ابتدایی امسال به چهار میلیون و ۴۰۹ هزار و ۷۰۰ تومان رسید که رشد ۳۲.۳ درصدی را نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد.
ناطقان: بر اساس آمار بانک مرکزی، متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح قـدیم در بازار آزاد شهر تهران در ۹ ماه اول سال جاری چهار میلیون و ۳۰۳ هزار و ۱۰۰ بوده که ۳۶.۹ درصد رشد داشته است.

میانگین قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در آذر ١٣٩٨ در بازار آزاد شهر تهران چهار میلیون و ۴۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل ۱۰.۵درصد و نسبت به آذر پارسال ۱۹ درصد رشد داشته است.

دامنه نرخ فروش سکه در آذر امسال بین سه میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و چهار میلیون و ۷۶۱ هزار و ۷۰۰ تومان بوده است.

همچنین، متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار آزاد شهر تهران در آذر ماه سال جاری چهار میلیون و ۳۷۵ هزار و ۹۰۰ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل ۹.۵ درصد و نسبت به آذر پارسال ۲۲.۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

جزییات نوسان ۹ ماهه نرخ سکه

متوسط قیمت سکه طرح جدید در فروردین امسال چهار میلیون و ۷۹۸ هزار و ۸۰۰ تومان، اردیبهشت ماه پنج میلیون و ۷ هزار و ۴۰۰ تومان و خرداد ماه چهار میلیون و ۶۶۳ هزار و ۸۰۰ تومان بوده است.

بهای سکه در تیر امسال نیز به چهار میلیون و ۴۷۰ هزار و ۱۰۰ تومان، در مرداد ماه به چهار میلیون و ۲۰۳ هزار و ۲۰۰ تومان و شهریور ماه به چهار میلیون و ۹۴ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده بود.

قیمت سکه در مهر ماه چهار میلیون و ۹ هزار و ۶۰۰ تومان، در آبان ماه چهار میلیون و ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان و آذرماه چهار میلیون و ۴۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان ثبت شده است.
برچسب ها: قیمت ، سکه ، بازار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین