کد خبر: ۲۲۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
مشایخی گفت: کاهش دما و برودت هوا منجر شد تا در سراسر کشور میزان مصرف گاز برای چندمین بار رکورد بزند.
ناطقان: غلامرضا مشایخی مدیر هماهنگی امور گاز رسانی شرکت ملی گاز کشور با اشاره به آخرین وضعیت شبکه گازرسانی کشور باتوجه به برودت هوا و بارش برف بخصوص در مناطق سردسیر کشور گفت: با توجه به شرایط فعلی در بخش تولید، انتقال و توزیع همچنان همه همکاران منسجم پای کار هستند تا بتوانند گاز را از مبادی تولید به مبادی مصرف برسانند و خوشبختانه با تمهیدات انجام شده در تولید و توزیع، قطع گاز در هیج کجای کشور گزارش نشده است.

او ادامه داد: باتوجه به برودت هوا طبعا مصرف گاز بخصوص در بخش خانگی افزایش پیدا می کند که توصیه ما به مشترکین این است که از مصرف بی رویه به خصوص اینکه از گرم کردن فضا‌هایی که به آن نیاز ندارند جدا خود داری کنند، در صورتی که این همکاری با ما ادامه داشته باشد قطعا هیچ مشکلی در انتقال گاز و توزیع آن به مبادی مصرف پیش نخواهد آمد؛ می‎توانیم وعده دهیم  تا به کمک مشترکان از جبهه هوای سرد عبور کنیم.


مدیر هماهنگی امور گاز رسانی شرکت ملی گاز کشور اضافه کرد: در بخش شهری ۱۸.۱ میلیون خانوار شهری داریم و در بخش روستایی ۴/۶ خانوار روستایی داریم که وظیفه خود می‌دانیم غیر از خانوار روستایی و شهری به بخش‌های صنعتی تولیدی و نیروگاهی هم گاز را انتقال دهیم. با توجه به جبهه هوای سرد از هموطنان انتظار داریم رعایت الگوی مصرف را در نظر داشته باشند.

مشایخی تصریح کرد: همچنین باتوجه به صادرات گاز هم به کشورهای همسایه تا به امروز هیچگونه افت فشار و یا قطع گاز گزارش نشده است.
برچسب ها: گاز ، رکورد ، مصرف
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین