کد خبر: ۲۲۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
وزیر بهداشت؛
دکتر سعید نمکی در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان اینکه قطعا کرونا یک تهدید جدی است و صدای پای کرونا را از پشت مرزها می‌شنویم، اظهار کرد: تا امروز مورد مثبتی از ‌ وجود بیماری کرونا در کشور نداشتیم.خانمی ‌در زنجان چند وقت تحت نظر بود و ۳ بار تست شد که ‌آخرین تست وی‌ هم ‌منفی بوده است. در مجموع تا الان مورد مثبتی از این بیماری در کشور نداشته‌ایم.
ناطقان:  وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ موردی از بیماری کروناویروس جدید در کشور نداشته‌ایم، درباره استفاده از ماسک برای پیشگیری از این بیماری گفت: تا این لحظه چون مورد مثبتی از کرونا نداشته‌ایم، استفاده از ماسک برای همه را فعلا توصیه نمی‌کنیم.

دکتر سعید نمکی در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان اینکه قطعا کرونا یک تهدید جدی است و صدای پای کرونا را از پشت مرزها می‌شنویم، اظهار کرد: تا امروز مورد مثبتی از ‌ وجود بیماری کرونا در کشور نداشتیم.

وی ادامه داد: خانمی ‌در زنجان چند وقت تحت نظر بود و ۳ بار تست شد که ‌آخرین تست وی‌ هم ‌منفی بوده است. در مجموع تا الان مورد مثبتی از این بیماری در کشور نداشته‌ایم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه دانشجویانی که از چین آورده‌ایم در قرنطینه هستند و  تا امروز همه تست‌های انجام شده خوشبختانه منفی بوده است و حال آنها خیلی خوب است، تصریح کرد: نماینده سازمان جهانی بهداشت از محل قرنطینه بازدید داشت و  نوع مراقبت‌ها و تست‌های ما را مورد تایید قرار داد. در روز 14 پس از قرنطینه با دعوت از خانواده‌های این افراد، نشستی را برگزار خواهیم کرد.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در 36 مبادی ورودی زمینی، دریایی و هوایی کشور کلیه مراقبت‌های لازم را انجام می دهیم. تمام پروازهای مسافرتی از چین متوقف شده است. با وزرات خارجه هماهنگی کرده‌ایم تا اگر موردی از اتباع ایران خواست از چین وارد شد، باید لیست را به ما بدهند تا ما بررسی کنیم و کارهای قرنطینه را انجام دهیم.

نمکی با  با بیان اینکه کروناویروس جدید واکسن ندارد، افزود: ما در حال تولید و انبار ماسک هستیم، البته ماسک را به عنوان روش پیشگیری توصیه نمی‌کنیم مگر مواردی که خودمان اعلام کنیم. تا این لحظه چون مورد مثبتی از کرونا نداشته‌ایم، ماسک را فعلا توصیه نمی‌کنیم. مردم مطمئن باشند که هر موردی از بیماری کرونا در کشور مثبت اعلام شود بلافاصله به آنها اعلام خواهیم کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین