کد خبر: ۲۲۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: بارش شدید برف در آزادراه و جاده قدیم قزوین-رشت موجب توقف و گرفتار شدن خودروهای فاقد زنجیر چرخ شد.
ناطقان: محمد رودباری در خصوص آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های سراسر کشور گفت: در محورهای کوهستانی استان‌های شمال غرب و شمال کشور همچون استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، زنجان، قزوین شاهد کولاک زمینی هستیم.

وی افزود: محورهای شریانی آزادراه قزوین-رشت، جاده قدیم قزوین-رشت، سراوان-فومن و رودبار-زهکلوت-ایرانشهر، همچنین محورهای غیر شریانی جاسک-بشاگرد و رودبار-کهنوج به دلیل طغیان رودخانه، محورهای دندی-تکاب، ایرانخواه-تکاب، اندیکا-شهرکرد و چلگرد به مسجدسلیمان به دلیل عدم دید و کولاک مسدود است.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: طی شبانه روز گذشته در استان‌های مذکور بالغ بر ۴ هزار و ۷۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و ۵ هزار و ۸۰۰ نیروی انسانی با آغاز بارش در راهدارخانه‌ها اقدام به عملیات راهداری زمستانی کردند.
رودباری با اشاره به بارش شدید برف و کولاک روز گذشته در آزادراه و جاده قدیم قزوین-رشت گفت: ارتفاع برف در برخی نقاط به حدود ۱ متر و ۲۰ سانتیمتر رسید که موجب توقف و گرفتار شدن خودروهای فاقد زنجیر چرخ شد.
وی از مردم درخواست کرد: هنگام سفر و عبور از جاده‌های کوهستانی حتما زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباش گرم با خود به همراه داشته باشند و قبل از سفر با استفاده از سامانه جامع ۱۴۱ از راه ها باخبر شوند.
منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین