کد خبر: ۲۲۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
گزارشی از وضعیت استان های مناطق شمالی کشور بویژه پس از بارشهای سنگین برف در استان های گیلان و مازندران در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت ارائه شد.پس از ارائه این گزارش رییس جمهور دستور داد تا تمامی امکانات وزارتخانه های خود را برای تسریع در روند خدمت رسانی به مردم و کاستن از مشکلات ناشی از این بارش ها بکار گیرند.
ناطقان: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور پس از ارائه این گزارش ، به وزیران راه و شهرسازی ، نیرو ، ارتباطات و فناوری اطلاعات و کشور دستور داد تا تمامی امکانات وزارتخانه های خود را برای تسریع در روند خدمت رسانی به مردم و کاستن از مشکلات ناشی از این  بارش ها بکار گیرند.

همچنین قرار شد محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز به عنوان نماینده رئیس جمهور و دولت، عازم منطقه شود و از نزدیک با مردم و مسوولان محلی گفت وگو و مشکلات را بررسی کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین