کد خبر: ۲۲۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس در ابتدای بازی با الدحیل قطر غافلگیر شد و گل زودهنگام خورد؛ با این حال توان جبران این شکست را دارد تا به مرحله بعدی راه پیدا کند.
ناطقان: حمید درخشان  در خصوص شکست دو بر صفر پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در نخستین هفته از بازی های گروه C لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر می کنم پرسپولیس در همان لحظات اول بازی، غافلگیر شد و نتوانست انسجام لازم را در خط دفاعی داشته باشد.

سرمربی پیشین پرسپولیس ادامه داد: الدحیل دارای بازیکن بین المللی است که از هر اشتباه حریف، نهایت استفاده را می برند. آنها خیلی خوب توانستند در همان دقایق ابتدایی بازی به گل برسند و پس از آن هم بازی بسته ای را با دفاع چند لایه انجام دادند که موقعیت گلی به پرسپولیس نداد.

وی درباره تغییر سیستم بازی پرسپولیس نسبت به مسابقات این تیم در لیگ برتر فوتبال ایران تاکید کرد: اگر به دلایل موفقیت برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس نگاه کنید متوجه می شوید که این تیم در مدت طولانی از یک سیستم استفاده کرد  با توجه به ثباتی که در تاکتیک خود داشت توانست حریفان داخلی و آسیایی خود را شکست دهد.

درخشان افزود: من فکر می کنم پرسپولیس می تواند در ادامه بازی ها به بلوغ تاکتیکی مد نظر گل محمدی برسد و به مرحله بعدی رقابت ها برسد. بازیکنان باید تمرکز کامل در زمین داشته باشند و با آرامش فوتبال بازی کنند. این تیم توان جبران این شکست در بازی های بعدی را دارد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین