کد خبر: ۲۲۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
شاید باورش برای افراد سخت باشد که موزی وجود دارد که می تواند باعث کشته شدن انسان می شود، در ادامه با علت کشنده بودن این نوع موز آشنا می شوید.
ناطقان: چندان فرق نمی کند که برای خرید به فروشگاه می روید یا مغازه های محلی اما همیشه بخاطر داشته باشید محصولاتی را که می خرید بخصوص میوه و سبزیجات را بررسی کنید تا مشکلی نداشته باشند و در صورت آگاهی از آلودگی فروشنده را درجریان بگذارید. شاید تا بحال نشنیده باشید که می تواند در عرض دو ساعت موجب مرگ افراد شود بنابراین همیشه لکه های را جدی بگیرید.

 
موز اگر در معرض ترشحات عنکبوت خطرناک به نام عنکبوت موز قرار بگیرد سمی می شود. این نوع عنکبوت با تغذیه از موز و تنیدن تار روی آن نقطه سیاهی روی موز ایجاد می کند که سمی هستند و فرد به محض مصرف این موز آلوده تنها دو ساعت وقت دارد تا تحت درمان پزشک قرار بگیرد وگرنه می میرد.

تغذیه این نوع عنکبوت از موز است ، به طوری که با تنیدن تار روی موز ، نقطه های سیاه رنگ و برجسته ای روی آن ایجاد می کند. این لکه سیاه روی موز ، حاوی سم خطرناکی است که در صورت خورده شدن و عدم درمان به موقع ، تنها دو ساعت فرصت زنده ماندن را به فرد می دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین