کد خبر: ۲۲۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
در پی بارش برف سنگین و کم سابقه در استان گیلان و شهرهای آن، سخنگوی سازمان هواپیمایی اعلام کرد که در حال حاضر هیچ مشکلی برای انجام پروازهای داخلی مسافری با مقصد و مبدأ گیلان وجود ندارد و پروازهای امدادی نیز در حال انجام است.
ناطقان: طی روزهای گذشته بارش برف سنگین و کم سابقه‌ای در استان گیلان باعث شد که بسیاری از راه‌های مواصلاتی این استان و روستاهای و شهرهای این منطقه درگیر برف و انسداد راه‌ها شوند.

رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی درباره وضعیت پروازهای این استان اظهار کرد: هم اکنون هیچ مشکلی در انجام پروازهای مسافری با مبدأ و مقصد گیلان وجود ندارد و این پروازها هم اکنون در حال انجام هستند.

وی ادامه داد: برای انجام عملیات امدادرسانی هوایی از طریق بالگرد نیز هیچ مشکلی برای انجام پروازهای امدادی در گیلان و سایر شهرهای آن وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه رشت که بیشترین و سنگین‌ترین بارش برف در این استان در این منطقه رخ داده است، آماده پذیرش امدادهای مسافری بوده و هیچ مشکلی در این زمینه ندارد، گفت: در حال حاضر و از همان ساعات ابتدایی بارش برف سنگین پروازهای مسافری با مقصد رشت مانند پرواز مشهد-رشت انجام شده و پرواز اصفهان-رشت نیز دقایقی پیش انجام شده و به زودی در فرودگاه این شهر به زمین می‌نشیند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین