کد خبر: ۲۲۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه ۵۰ میلیارد تومان برای پایداری شبکه های برق مورد نیاز است، گفت: چهار خط ۲۳۰ کیلوولت و یک خط ۴۰۰ کیلوولت نیز به علت بارش سنگین برف از مدار خارج شده است.
ناطقان: عظیم بلبل آبادی در جلسه صبح امروز که در استانداری گیلان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر نیرو و استاندار گیلان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس تجارب گذشته و بحران های پیش آمده، نقاط حادثه خیز در مناطق جغرافیایی مختلف استان گیلان شناسایی شده اند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان افزود: به کمک مشاورین خبره، این پروژه ها تعریف شده اند تا شاهد تاب آوری بیشتر شبکه های برق در مواقع بحرانی در سال های آتی باشیم.

بلبل آبادی گفت: پروژه ها، محل پروژه ها، راه حل ها و اقدامات لازم برای اجرای پروژه ها همگی با کار کارشناسی مشخص شده اند. اما برای اجرای این پروژه های اساسی و تعریف شده نیاز به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار می باشد.

وی ضمن عذرخواهی از تمامی مشترکینی که برق آنها قطع شده است، گفت: پست های برق لاهیجان، لنگرود، رودسر، چمخاله، املش، رحیم آباد، سیاهکل و صومعه سرای دو به علت بارش سنگین برف از مدار خارج شده اند.

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان افزود: چهار خط ۲۳۰ کیلوولت و یک خط ۴۰۰ کیلوولت نیز به علت بارش سنگین برف از مدار خارج شده است که ۵۴ اکیپ عملیاتی و اجرایی شرکت برق منطقه ای گیلان با ۱۹۵ نفر نیروی انسانی به صورت شبانه روزی از ساعت اولیه بارش برف در تلاشند تا هر چه سریع تر مشکلات و چالش ها را حل کنند.

بلبل آبادی در خصوص علت قطعی برق بیان کرد: بارش شدید برف و ایجاد پدیده گالوپینگ، همچنین برخورد خطوط فشار ضعیف با خطوط فشار قوی و برخورد درختان مجاور دکل های برق با سیم های خطوط برق موجب از مدار خارج شدن خطوط و قطع برق مشترکین شده است.

وی اضافه کرد: به منظور تسریع در خدمات دهی، از استان مازندران نیز درخواست کمک شده است که با ملحق شدن اکیپ های عملیاتی استان مازندران هر چه سریع تر بر مشکلات و چالش ها غلبه کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: در حال حاضر از حدود یک میلیون و چهار صد هزار مشترک برق، برق حدود ۹۰ هزار مشترک قطع می باشد که در اسرع وقت تلاش خواهیم کرد تا همه مشترکین از نعمت برق برخوردار شوند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: وصل شدن ، گیلان ، برق ، خرج
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین