کد خبر: ۲۲۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
معاون سازمان امداد و نجات با بیان اینکه امداد رسانی با بالگرد در مناطق روستایی گیلان انجام شده است، گفت: شرایط منطقه در حال عادی شدن است.
ناطقان: حامد سجادی معاون عمیات سازمان امداد و نجات درباره آخرین وضعیت امداد رسانی به مردم درگیر در برف در استان گیلان، اظهار داشت: روز گذشته در نقاطی که امکان داشت، با بالگرد کار امداد رسانی به مردم و به ویژه روستاییان را انجام دادیم.

وی ادامه داد: امروز نیز اگر شرایط جوی اجازه دهد روند امداد رسانی به این مناطق با بالگرد ادامه خواهد داشت.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات افزود: حدود ۱۵۰ تیم امدادی در مناطق درگیر با برف در استان گیلان مشغول امدادرسانی هستند.

سجادی بیان داشت: بسیاری از راه‌های روستایی باز شده است؛ البته اگر بارش باران داشته باشیم سرعت بازگشایی مسیرها بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد: در حوزه مربوط به وظایف سازمان امداد و نجات مشکل خاصی وجود ندارد و شرایط در این مناطق در وضعیت عادی شدن قرار دارد؛ البته شاید در برخی مسیرها و راه‌ها هنوز مشکلاتی وجود داشته باشد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات تأکید کرد: هیچ مشکلی از جهت تامین مواد غذایی برای حادثه دیدگان وجود ندارد و همه انبارهای سازمان در این مناطق تکمیل است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین