کد خبر: ۲۲۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
رییس پلیس راه شرق استان تهران از یکطرفه شدن محور هراز از رودهن به آمل خبر داد.
ناطقان: سرهنگ سیاوش محبی از یکطرفه شدن محور هراز از رودهن به آمل خبر داد و اظهار داشت: تردد از آب اسک به سمت رودهن نیز از ساعت ۱۷ یکطرفه خواهد شد که این ممنوعیت تردد تا ساعت ۲۴ بامداد شنبه ادامه خواهد داشت.

محبی در خصوص ترافیک محورهای مواصلاتی شرق استان تهران بیان داشت: تردد وسایل نقلیه از محورهای شرق استان تهران نیمه سنگین و پرحجم در جریان است.

وی با اشاره به اینکه مسافران زمان تردد خود را مدیریت نمایند افزود: بارش برف شدید در محور هراز گزارش می‌شود که از همه مسافران می‌خواهیم به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در پایان ابراز داشت: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و همچنین رعایت حقوق شهروندی، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنان ما رقم بزنند.

منبع: مهر
برچسب ها: هراز ، یکطرفه ، بارش ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین