کد خبر: ۲۲۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق منزل که به شیوه بیهوشی سرقت می کرد خبر داد .
ناطقان:  سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" در تشریح خبر گفت : دهم دی ماه سال جاری پرونده ای به دادخواهی یکی از شهروندان توسط کلانتری 126 تهرانپارس به پایگاه چهارم پلیس آگاهی واصل و تحت پیگیری کارآگاهان این پایگاه قرار گرفت.

 
نثاری در ادامه بیان داشت : شاکی پس از حضور در پایگاه چهارم عنوان داشت حدود 10روز پیش با توجه به تنهایی، کهولت سن و ناتوانی در اجرای امورات شخصی خود در شبکه مجازی جهت استخدام پرستار یک آگهی درج نمودم . چند نفری با من تماس گرفتند که به توافق نرسیدیم و نهایتاً یک نفر خانم هفتم دی ماه طی تماسی که داشتند درموارد اولیه به توافق رسیدیم و قرار شد فردا بعداز ظهر به منزل من مراجعه و شروع به کار نمایند .

رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: شاکی در ادامه به کارآگاهان گفت : در زمان مقرر دو نفر خانم که یکی از آنها حدود 20 ساله و دیگری حدود 30 ساله به منزلم مراجعه که خود را سهیلا و سمیرا معرفی نمودند . سهیلا خود را به عنوان پرستار معرفی نمود و علت حضور همراه را از ایشان سوال کردم که بیان داشت دختر خاله اش هست و از شهرستان آمده و فردا به شهرستان برمی گردد .

سهیلا با رضایت من شروع به کار نمود و با انجام کارهایی اعتماد من را جلب نموده که پس از خوردن شام در میان صحبت های خود در خصوص محل نگهداری طلا و وجه نقد سوالاتی را از من پرسید و من هم از روی سادگی و بی خبری از هدف آنها این اطلاعات را در اختیارشان قرار دادم و پس از اتمام کارهای روزانه آنها در اتاق مخصوص پرستار رفته و من در اتاق خود خوابیدم و صبح که بیدار شدم مشاهده کردم که زودتر از من بیدار شدند و وسایل صبحانه را آماده نموده اند پس از صرف صبحانه لیوانی که داخل آن یک دمنوش بوده به من داده و خودشان چای ساده خورده که من ده دقیقه پس از خوردن چای بی هوش شدم و دیگر چیزی نفهمیدم زمانی که به هوش آمدم مشاهده کردم که آن دو نفر با کارتنی که در دست دارن از منزلم خارج شدند و من به خیابان رفتم ودیدم که با یک دستگاه پراید از محل متواری شدند.

سرهنگ نثاری افزود : کارآگاهان پس از اظهارات شاکی و بررسی محل سرقت اقدام به بازبینی فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته می نمایند و موفق می شوند تصاویر سارقین و شماره پلاک خودروی پراید را استخراج نمایند. با استعلام پلاک خودروی پراید و پس از هماهنگی قضایی مالک خودرو در این پایگاه حاضر و در تحقیقات به عمل آمده مشخص گردید راننده تاکسی اینترنتی می باشد و سارقین را با توجه به درخواست دریافتی به مقصد خیابان دماوند برده است و هیچ اطلاعات دیگری از سارقین ندارد.

از شرکت مسافربری اینترنتی مربوطه در خصوص تمامی سفر های درخواستی استعلام که بیشترین سفرها در محدوده میدان امام حسین و خیابان های اطراف بوده و با توجه به آدرس به دست آمده اکیپی از کارآگاهان این پایگاه به موقعیت اعزام و در تحقیقات میدانی به عمل آمده هر دو متهم شناسایی و در تاریخ شانزدهم بهمن ماه دستگیر و به پایگاه چهارم منتقل می گردند .

رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت : متهمین در تحقیقات اولیه منکر سرقت شده ولی با توجه به ارائه مدارک و مستندات توسط کارآگاهان به بزه انتسابی اعتراف و سهیلا بیان داشت موضوع سرقت را با خواهرم در میان گذاشتم و نقشه سرقت را طراحی نمودیم و با برنامه قبلی با شاکی تماس گرفتم و به منزل شاکی مراجعه نمودیم و اموال با ارزش وی را سرقت کردیم و در منزل پدرم مخفی نمودیم.

سرهنگ نثاری در پایان گفت : با توجه به تکمیل تحقیقات پرونده و اعتراف صریح متهمین به بزه انتسابی و کشف اموال مسروقه به دستور مقام قضایی هر دو متهم طی قرار قانونی روانه زندان شدند

منبع:رکنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین