کد خبر: ۲۲۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
قیمت نفت در روز جمعه بیش از یک درصد افزایش یافت و نخستین افزایش هفتگی از ابتدای ماه ژانویه را ثبت کرد زیرا سرمایه‌گذاران فکر می‌کنند تاثیرات اقتصادی ویروس کرونا کوتاه مدت خواهد بود.
ناطقان: به نقل از رویترز، قیمت نفت در روز جمعه بیش از یک درصد افزایش یافت و نخستین افزایش هفتگی از ابتدای ماه ژانویه را ثبت کرد زیرا سرمایه‌گذاران فکر می‌کنند تاثیرات اقتصادی ویروس کرونا کوتاه مدت خواهد بود.

هر بشکه نفت برنت با 98 سنت افزایش 57.32 دلار فروخته شد. نفت برنت طی هفته گذشته 5.23 درصد افزایش یافت که نخستین افزایش هفتگی در 6 هفته گذشته به شمار می‌رود.

هر بشکه نفت خام آمریکا با 63 سنت افزایش 52.05 دلار معامله شد. این نوع نفت طی هفته گذشته 3.44 درصد افزایش یافته است.

هر بشکه نفت برنت امسال تاکنون به علت نگرانی در مورد شیوع ویروس کرونا که می‌تواند اقتصاد جهان را از رشد باز دارد، 15 درصد از ارزش خود را از دست داده است. بیش از 1380 نفر در اثر ابتلا به این بیماری در چین جان خود را از دست دادند.

با باز شدن کارخانه‌ها در چین و اجرای سیاست‌های انبساطی از سوی دولت، احساس حاکم بر بازار بهبود یافت.

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد این افزایش در گزارش‌های ابتلائات در چین به این معنا نیست که لزوما شیوع بیشتر شده اما نشان‌دهنده تصمیم برای طبقه‌بندی پرونده‌های مشکوک است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین