کد خبر: ۲۲۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت از بازگشایی راه زمینی سفر زائران ایرانی به عتبات عالیات خبرداد و گفت: اعزام‌های زمینی از روز ۲۶ بهمن ماه آغاز شده و فعلاً از مرز مهران انجام می‌گیرد.
ناطقان: محمد آزاد با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از وقفه کوتاه مدت اعزام زمینی زائران ایرانی به عتبات عالیات که طی ۳ ماه اخیر به وقوع پیوست، اعزام‌های زمینی برای زائران بازگشایی شد.

به گفته وی، طی زمانی که اعزام‌های زمینی به عتبات عالیات با وقفه مواجه شده بود، اعزام‌های هوایی زائران ایرانی به عراق انجام می‌گرفت و این روند نیز همچنان ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه زائران عتبات عالیات حتماً از طریق کاروان‌های قانونی و تحت نظارت سازمان حج و زیارت به سفر اقدام کنند، تاکید کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های پیش رو ایجاد بسته‌های متنوع سفر برای همه افرادی است که تمایل به زیارت عتبات عالیات را دارند.

آزاد به عتبات نوروزی نیز اشاره کرد و گفت: پیش ثبت نام عتبات نوروزی از روز ۱۶ بهمن ماه انجام گرفته است؛ قطعاً امسال هم شاهد استقبال مردم خوب کشورمان از عتبات نوروزی خواهیم بود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین