کد خبر: ۲۲۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
شما می توانید از انتهای سال دوم بیمه نامه عمر به بعد از محل اندوخته بیمه نامه وام دریافت نمایید. دریافت وام از بیمه عمر و سرمایه گذاری نیازی به ضامن و وثیقه یا هرگونه مدرک دیگری ندارد. میزان وام، تا ۹۰% اندوخته بیمه عمر شماست.
ناطقان: یکی از بهترین مزایای بیمه های عمر و زندگی بیمه ایران دریافت وام  بدون هیچگونه تشریفات اداری از محل اندوخته این بیمه نامه می باشد. دریافت وام بیمه عمر ، به بیمه شده این اجازه را می دهد قبل از سر رسید و پایان قرار داد بیمه نامه و در مواقعی که احتیاج به منبع مالی از اندوخته بیمه نامه خود را دارد بتواند از اندوخته بیمه نامه خود برداشت نماید. به زبانی ساده تر بیمه گذار میتواند از مبالغی که به عنوان حق بیمه پرداخت کرده است و در طی مدت بیمه نامه به آن سود نیز تعلق گرفته است بودن بازخرید بیمه نامه از آن استفاده کند.

شرایط دریافت وام از بیمه عمر و سرمایه گذاری

شما می توانید از انتهای سال دوم بیمه نامه عمر به بعد از محل اندوخته بیمه نامه وام دریافت نمایید. دریافت وام از بیمه عمر و سرمایه گذاری نیازی به ضامن و وثیقه یا هرگونه مدرک دیگری ندارد. میزان وام، تا ۹۰%  اندوخته بیمه عمر شماست. پس از تسویه کامل هر وام می توانید مجدداً نسبت به دریافت وام اقدام نمایید. بدیهی است در سالهای ابتدایی بیمه نامه عمر و سرمایه مبلغ وام کمتر از سالهای بعدخواهد بود. سود اقساط وامی که شما پرداخت می کنید ۴ درصد بیشتر از سودی است که بیمه ایران به اصل اندوخته شما می پردازد.  برای درخواست وام با ما تماس بگیرید تا هماهنگی لازم با شما برای امضا فرم مربوطه بعمل آید. مراحل بعدی فرایند دریافت وام توسط عوامل این نمایندگی انجام خواهد شد. این نمایندگی مفتخر است حداکثر ظرف مدت یک هفته کاری پس از امضا فرم وام توسط شما، مبلغ وام را تقدیم نماید.
شرایط وام بیمه عمر
وام بیمه عمر در چه مواقعی پیشنهاد می شود؟

از آنجایی که بیمه های عمر قراردادی بلند مدت می باشد نیاز به استفاده از اندوخته این بیمه نامه در طی مدت بیمه نامه برای بیمه گذار امری بدیهی می باشد. امکان دریافت وام این اجازه را میدهد. که بدون بازخرید  بیمه نامه و محروم شدن از مزایای و پوشش های آتی این بیمه نامه در طی مدت قرارداد استفاده از اندوخته برای بیمه گذار امکان پذیر باشد و بازخریدی بیمه نامه آخرین تصمیمی باشد که بیمه گذار برای بیمه نامه خود می گیرد.
در صورت دریافت وام آیا پوشش های بیمه ای تحت تاثیر قرار می گیرد؟

خیر. استفاده از وام بیمه عمر تاثیری بر پوشش های این بیمه نامه نمی گذارد و پوششها در طی مدت بازپرداخت اقساط وام ادامه خواهد داشت.
آیا اخذ وام نیاز به ضامن، سفته، چک و یا سند می باشد؟

خیر. از آنجایی که وجه وام از محل اعتبار صندوق بیمه نامه خود بیمه گذار پرداخت می شود نیاز به هیچ تضمینی ندارد و بدون هیچگونه تشریفاتی طی چندروزکاری به حساب بیمه گذار واریز می شود.


منبع:یاسا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین