کد خبر: ۲۲۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
حدادعادل؛
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پاسخ به سوالی مبنی بر این که "آیا در مدت زمان باقی مانده از عمر سیاسی دولت دوازدهم، می توان شاهد تغییر راهبرد سیاست خارجی دولت بود؟" گفت: بالاخره مجلس نو می تواند دولت را هم تحت تاثیر قرار دهد؛ مسلماً مجلس چه از لحاظ قوانین و چه از لحاظ نظارت می تواند دولت را به تحول بیشتری وادار کند.
ناطقان:  «غلامعلی حدادعادل» رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب  در پاسخ به این سوال که این شورا در حوزه سیاست خارجی چه برنامه هایی دارد، گفت: اصول سیاست خارجی ما همان عزت، حکمت و مصلحت است که مقام معظم رهبری اعلام کردند و این به معنای حفظ استقلال و ارتباط داشتن با جهان به شرط حفظ عزت و مراعات مصلحت است.

وی افزود: در حوزه سیاست خارجی، ما قدرت خودمان را در ارتباطات خارجی، وحدت ملت، قدرت داخلی و تکیه بر استعدادها و ظرفیت داخلی می دانیم و در واقع هر چه از این جهت مشت‌مان پرتر و پشتوانه مان بیشتر باشد، در سیاست خارجی موفق تر خواهیم بود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که "آیا در مدت زمان باقی مانده از عمر سیاسی دولت دوازدهم، می توان شاهد تغییر راهبرد سیاست خارجی دولت بود؟" گفت: بالاخره مجلس نو می تواند دولت را هم تحت تاثیر قرار دهد؛ مسلماً مجلس چه از لحاظ قوانین و چه از لحاظ نظارت می تواند دولت را به تحول بیشتری وادار کند.


منبع:دانا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین