کد خبر: ۲۲۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
رابطه جنسی موفق گاهی بنا به دلیل برخی شرایط نامساعد صورت نمیگیرد. ناقص بودن رابطه زناشویی و ارگاسم خطرات جدی را برای سلامت جسمی و روحی زن و مرد به دنبال خواهد داشت.
ناطقان: گاهی علی رغم نامناسب بودن شرایط مبادرت به رابطه جنسی می شود که نتیجه ی آن اثرات منفی بسیاری را به همراه خواهد داشت. همانطور که می دانید برقراری یک رابطه زناشویی موفق نیاز به محیا بودن احساس و فضای مناسب است. پسهر وقت احساس کردید که شرایط لازم برای یک رابطه جنسی آرام بخش فراهم نیست هرگز مبادرت به عشق ورزی نکنید. عشق بازی باید در زمانی صورت بگیرد که خاتمه آن با نزدیکی کامل همراه باشد و طرفین به اوج لذت جنسی برسند. حتی زمان کوتاهی برای استراحت داشته باشند. در نزدیکی کامل، انزال صورت می گیرد، بنابراین از تجمع و انباشته شدن خون در اعضاء تناسلی مرد که منجر به تحریک جنسی او شده جلوگیری می شود.


 خطرات رابطه جنسی ناقص و نزدیکی نامناسب

اولین خطر

تخلیه ناقص مایع منی، خطراتی برای مرد در بردارد که اولین خطر، ایجاد اختلال در پروستات مرد است. همچنین غلبه خون و تراکم آن در مجری ادرار و ورم بیضه ها از دیگر عوارض آن است.

 خطر دوم،

تحریک پذیری روحی روانی طرفین است که در اثر تماس جسمانی بوجود آمده، می تواند روی مراکز سلسله اعصاب هر دو نفر اثر بگذارد و اگر این عمل دائما تکرار شود آثار بدتری در برخواهد داشت که یکی از آنها ناتوانی جنسی است.

 خطر سوم،

که آثار آن از دو خطر قبلی کمتر نیست کم طاقت شدن هر دو طرف، زود از جا در رفتن و بالاخره عصبی شدن آنهاست بطوری که اگر کوچکترین غفلتی صورت بگیرد مشکلات زیادی را بدنبال خواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین