کد خبر: ۲۲۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
بانک مرکزی اعلام کرد: مشکلات فنی رمز دوم پویا در بانکها رفع شد.
ناطقان: به نقل از بانک مرکزی، مرحله دوم اجرای طرح رمز پویا مبنی بر حذف رمز دوم ثابت، همزمان با اعمال معافیت برای تراکنش‌ها با مجموع مبالغ تا سقف یک میلیون ریال به صورت روزانه، از روز ۸ تا ۲۳ بهمن‌ماه به صورت تدریجی توسط بانک‌ها و مؤسسات اعتباری، با نظارت و اهتمام بانک مرکزی اجرا شد.

با الزامی‌شدن استفاده از رمز پویا برای تراکنش‌های بالای ١٠٠ هزار تومان، همزمان با اجرای طرح در بانک‌های کشور، افت ناچیزی در برخی تراکنش‌های اینترنتی دیده شد.

این بانک ضمن بررسی دقیق وضعیت شبکه پرداخت و بانکی کشور، طی هماهنگی با بانک‌ها، اقدامات اصلاحی را برای رفع کاستی‌های موجود در برخی بانک‌ها آغاز کرد. طی روزهای آتی نیز با پیگیری و توجه بیشتر مشتریان عزیز شاهد بهبود شرایط خواهیم بود.

بانک مرکزی تمام تلاش خود را برای شناسایی و رفع موانع اجرایی در برخی بانک‌ها به انجام خواهد رساند.

بانک مرکزی در این اطلاعیه اعلام کرد: مرکز تماس رمز پویا (کاشف) با شماره ۹۱۰۰۹۹۶۰ آماده دریافت انتقاد، شکایت یا پیشنهاد است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین