کد خبر: ۲۲۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
ارتش سوریه با انجام سلسله عملیات­‌هایی علیه مواضع و استحکامات گروه‌­های تروریستی از جنوب غربی تا شمال غرب حلب تمام روستاها و شهرهای اطراف این شهر را آزاد و امینت را به طور کامل برقرار کرد.
ناطقان: یگان­‌های ارتش سوریه پس از انجام عملیات دقیق نظامی علیه گروه­‌های تروریستی از جنوب غرب تا شمال شرق حلب، روستاها و شهرهای «معاره الارتیق»، «حریتان»، «عندان»، «حیان»،‌ «بیانون»، «بابیص»،‌ «کفرداعل»، «الهوته الجوانیه»، «الهوته البرانیه»، «بشنطره» و دیگر مناطق این استان را آزاد کردند.

در این سلسله عملیات، خسارت­‌های فراوانی به تروریست­‌ها وارد شد و با وارد شدن ضربه روحی سنگین به آنها، در مقابل نیروهای ارتش پا به فرار گذاشتند.

مردم شهر حلب به دنبال دریافت خبر پیروزی­‌های ارتش و آزاد سازی روستاها و و شهرهای این استان به خیابان­‌ها آمده و این پیروزی بزرگ را جشن گرفتند.
منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین