کد خبر: ۲۲۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: باشگاه روز شنبه (۲۶ بهمن‌ماه) به اسکوچیچ ایمیل زد و به او پایان مهلت تعیین شده برای پرداخت ۱۴۰ هزار دلار را یادآوری کرد ولی او هنوز پولی به حساب باشگاه واریز نکرده است و همچنان منتظر دریافت غرامت هستیم.
ناطقان: دراگان اسکوچیچ پس از این‌که توانست از باشگاه نفت آبادان جدا شود، با این شرط، باشگاه رضایت‌نامه وی را صادر کرد که این مربی در صورتی که تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی بخواهد با تیم دیگری در ایران و خارج از ایران قرارداد منعقد کند، باید پنج روز بعد از عقد قرارداد، ۱۴۰ هزار دلار به باشگاه صنعت نفت آبادان غرامت بدهد.

 این مربی کروات نیز در تاریخ ۲۱ بهمن‌ماه به صورت رسمی با فدراسیون فوتبال برای همکاری قرارداد منعقد کرد و بر این اساس او تا ۲۶ بهمن فرصت داشت، غرامت تعیین شده را به حساب باشگاه نفت وایز کند اما اسکوچیچ تاکنون پولی به حساب باشگاه واریز نکرده است.

علی عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: باشگاه روز شنبه (۲۶ بهمن‌ماه) به اسکوچیچ ایمیل زده و به او پایان مهلت تعیین شده برای پرداخت ۱۴۰ هزار دلار را یادآوری کرد ولی او هنوز پولی به حساب باشگاه واریز نکرده است و همچنان منتظر دریافت غرامت هستیم.

وی بیان کرد: اسکوچیچ حتی هنوز پاسخ ایمیل باشگاه را نداده است ولی ما پیگیر موضوع و حق و حقوق‌مان هستیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین