کد خبر: ۲۲۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
دستیار ایرانی دراگان اسکوچیچ در تیم ملی تا پایان هفته آینده معرفی خواهد شد.
ناطقان: به گزارش "ورزش سه"، از روزی که دراگان اسکوچیچ کروات به عنوان سرمربی تیم ملی ایران معرفی شد، بحث بر سر حضور دستیار ایرانی در کادرفنی او وجود داشته است. در این خصوص گمانه زنی های زیادی نیز انجام شده اما هنوز اسکوچیچ تصمیم نهایی اش را نگرفته و مشخص نیست چه کسی به عنوان دستیار ایرانی این مربی کروات کارش را آغاز خواهد کرد.

اسکوچیچ تا کنون زگانیر و تونی اوسنیک را به عنوان دستیاران خارجی خود معرفی کرده و قرار است این دو مربی بعد از سفر به کشورهایی که لژیونرهای ایرانی آنجا بازی می کنند و تماشای مسابقات این بازیکنان تا پایان هفته آینده به ایران بیایند و رسما کارشان را شروع کنند.

همچنین طبق هماهنگی های انجام شده این دو مربی بعد از حضور در ایران به طور رسمی به عنوان دستیاران اسکوچیچ معرفی خواهند شد و در همین مقطع دستیار ایرانی سرمربی تیم ملی نیز انتخاب می شود.

با حضور دستیاران اسکوچیچ در ایران فعالیت های تیم ملی برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی به شکل جدی تری دنبال خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین