کد خبر: ۲۲۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
شبکه الجزیره ادعا کرد که ارتش ترکیه قصد عملیات بزرگ نظامی در ادلب را دارد.
ناطقان: شبکه الجزیره مدعی شد: شواهدی از عملیات نظامی بزرگ ترکیه در استان ادلب برای مقابله با نیروهای ارتش سوریه که با حمایت روس‌ها به حملات خود ادامه می‌دهند، وجود دارد.

صهیب الخلف خبرنگار الجزیره گزارش داد: ستون نظامی بزرگ ترکیه شامل نیروهای ویژه و تانک و خودروهای نظامی از مرز گذشته اند و به سوی ادلب در حرکتند. نیروهای ترکیه جاده منتهی به شهر اریحا در ۱۲ کیلومتری جنوب شهر ادلب و به روستای قمیناس که پست دیده بانی ترکیه در آن قرار دارد را بسته اند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد: همه شواهد از نزدیک بودن حمله نظامی ترکیه در منطقه حکایت دارد و این پس از پیشروی‌های ارتش سوریه و تسلط آن بر مناطق راهبردی مانند معره النعمان و سراقب رخ می‌دهد.

الخلف به نقل از منابع وابسته به تروریست‌ها و منابع وابسته به ارتش ترکیه ادعا کرد که ساعت صفر برای اقدام نظامی ارتش ترکیه و تروریست‌ها به سوی مواضع ارتش سوریه در اطراف سراقب و نزدیک جاده بین المللی میان سراقب و معره النعمان نزدیک است و اینکه تدارکات برای شروع حمله نظامی قریب الوقوع در شرف پایان است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین