کد خبر: ۲۲۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲
آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی با الشارجه‌ برگزار شد.
ناطقان: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران پس از حضور در جلسه فنی، ساعت ۱۸:۳۰ راهی ورزشگاه الشارجه شدند.
مسئولان برگزاری مسابقه در حال تمرین موارد مربوط به مراسم آغازین بازی فردا و ورود دو تیم به زمین بودند.

کادر فنی زودتر وارد زمین شده و شرایط چمن ورزشگاه را بررسی کردند.

 تمرین راس ساعت ۱۹ آغاز شد. بازیکنان با تایید نماینده AFC و در زمان تعیین شده وارد زمین شدند.

تدارکات تیم یک ساعت زودتر در ورزشگاه حاضر شده و مقدمات تمرین را فراهم کردند. - - تیم شارجه پیش از پرسپولیس در این زمین تمرین کرده بود.

۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین برای خبرنگاران و عکاسان باز بود. رسانه‌های ایرانی و خارجی از تمرین پرسپولیس گزارش تهیه کردند. همچنین ۳۰ هوادار ایرانی نیز در این زمان تمرین را از نزدیک دیدند و به بازیکنان روحیه دادند.
 ناظر بازی و سایر مسئولان محلی دیدار فردا در این زمان در تمرین حضور داشتند و آخرین موارد مربوط به بازی فردا را با مسئولان پرسپولیس چک کردند.

تمرین در هوای مطبوع شارجه برگزار شد.
تمرین با گرم کردن و حرکات کششی شروع شد و با آقا وسط در قالب سه گروه ادامه یافت. مرور کارهای تاکتیکی نیز آخرین بخش تمرین امروز بود.تمرین بعد از یک ساعت به پایان رسید.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین