کد خبر: ۲۲۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲
مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک از آغاز ثبت نام خبرنگاران برای دریافت آرم طرح ترافیک سال ٩٩ از روز شنبه سوم اسفند ماه خبر داد.
ناطقان: عمار سعیدیان فر با اشاره به آغاز ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران گفت: روز شنبه «سوم اسفند» ماه ثبت نام خبرنگاران در سامانه «تهران من» آغاز خواهد شد.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی با بیان اینکه امسال نیز ضوابط سال گذشته در مورد خبرنگاران برقرار است تصریح کرد: عمده خبرنگاران، سال گذشته در این سامانه ثبت نام کردند اما با این حال می‌بایست مدارک خود اعم از معرفی نامه و گواهی اشتغال به کار، بیمه خبرنگاری و یا ۱۰ اثر خود را در قسمت «خدمات طرح ترافیک» که زیرمجموعه آن «خدمات خاص خبرنگاران و عکاسان» است، بارگذاری کنند.

سعیدیان فر در ادامه با بیان اینکه خبرنگاران تا پایان اسفند ماه مهلت دارند، از طریق سامانه‌ی تهران من نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خود جهت دریافت طرح ترافیک ٩٩ اقدام کنند تصریح کرد: خبرنگاران متقاضی دریافت کارت بلیط مترو نیز باید در مهلت زمان اعلام شده (سوم لغایت پایان اسفند ماه) در سامانه «تهران من» ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که سهمیه‌های سال جدید خبرنگاری تخصیص پیدا نکرده، سهمیه‌های سال قبل آنها معتبر خواهد بود.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک اظهار داشت: سه‌درصد کل سهمیه‌های مجاز به ورود محدوده طرح ترافیک مربوط به افراد خاص است که دوسوم آن به خبرنگاران اختصاص خواهد یافت.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین