کد خبر: ۲۲۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
محمد اشرف غنی در نخستین سخنرانی‌اش پس از اعلام نتیجه نهایی انتخابات افغانستان، این انتخابات را "پیروزی جمهوریت مردم افغانستان" خواند و گفت، لحظه رقابت‌ها به پایان رسیده و هیچ کس را به چشم رقیب نمی‌بیند.
ناطقان: محمد اشرف غنی، رئیس‌جمهوری افغانستان در نخستین سخنرانی‌ خود پس از اعلام پیروزی‌اش در انتخابات افغانستان، این انتخابات را "پیروزی جمهوریت مردم افغانستان" خواند.

به گزارش بی‌بی‌سی، او گفت: ما اینجا پیروزی را نه تنها با رای و ایستادگی مردم ما به دست آوردیم بلکه آن را از کام دساسیس بیرونی نیز بیرون کردیم.

وی افزود: شرف غنی: آغوش جمهوری افغانستان و دولت افغانستان، به همه کسانی که به این نظام اسلامی باور دارند باز است. ما حکومت را امانت تمام ملت افغانستان می‌دانیم و حس هیجان گروهی، فردی و قومی نداریم.

او در ادامه گفت: به همه اعلام می کنیم که لحظه رقابت‌ها به پایان رسیده است. من هیچ کس را به چشم رقیب، حریف و مخالف نمی‌بینم. امروز انتخابات تمام شده و روز وحدت ملی است.

غنی اظهار کرد: وقت من و تو نیست، وقت ما است. از بیرون همیشه به ما می گویند که این ها (افغان‌ها) قابلیت اتفاق را ندارند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین