کد خبر: ۲۲۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶
منابع خبری از تقویت مواضع ترکیه در ادلب سوریه خبر دادند.
ناطقان: به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴, در ادلب تقویت مواضع نظامی ترکیه و اینکه ارتش ترکیه بسیاری از گروه‌های تحت حمایت آنکارا را به دفاع ضد هوایی تجهیز کرده است نشان می‌دهد، تغییر موضع وجود ندارد. به علاوه شماری از منابع محلی اعلام کردند فرماندهان نظامی گروه‌های تحت حمایت ترکیه که از درگیری‌ها گریخته اند به عفرین گریخته اند که کنترل آن از زمان عملیات شاخه زیتون در سال ۲۰۱۸ در اختیار ترکیه است.

بنابر این گزارش، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه موفقیت نیرو‌های خود را در شمال غربی این کشور تبریک گفت. نیرو‌های بشار اسد روز گذشته کنترل اطراف حلب را به دست گرفت و به نظر نمی‌رسد درخواست ترکیه و سازمان ملل متحد برای پایبندی به آتش بس در منطقه ادلب مورد توجه قرار گیرد.

بشار اسد به وضوح اعلام کرد عملیات برای آزادسازی استان حلب و ادلب ادامه خواهد یافت.

خبرنگار شبکه در استانبول گفت دولت سوریه تسلط بر چندین روستا در غرب حلب را اعلام کرد. تلویزیون دولتی سوریه هم تصاویری از پایکوبی مردم این روستا‌ها و مناطق منتشر کرد. رئیس جمهور سوریه نیز برای اعلام این پیروزی بر تروریست‌ها برای مردم سخنرانی کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین