کد خبر: ۲۲۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز با بیان اینکه ریزش سنگ در جاده چالوس حادثه آفرین شد، گفت: سرنشین خودروی پژو 405 در پی این حادثه ضربه مغزی شد و جان خود را از دست داد.
ناطقان: مهرداد بابایی، رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز، گفت: عصر امروز چهارشنبه، 30 بهمن، حادثه ریزش سنگ از کوه در جاده چالوس بعد از محدوده رستوران ارکیده،  به اورژانس البرز اعلام شد.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه راننده آسیب ندیده است، بیان کرد: در پی اعلام این حادثه، بلافاصله نزدیک‌ترین آمبولانس به محل اعزام شد و بنا به اعلام پزشکان این آمبولانس تنها مصدوم این حادثه دلخراش که ساعت  16:36 رخ داد، یک خانم 18 ساله بود که در اثر وارد آمدن ضربه شدید به ناحیه سر و گردن دچار ضربه مغزی شده بود.

بابایی ادامه داد: با توجه به بارش باران در این محور و لغزندگی جاده ، تکنسین‌های اورژانس تمام توان  خود را برای هر چه سریع‌تر رسیدن بر بالین مصدوم به کار بردند و به محض رسیدن اقدامات احیا را آغاز کردند.

به گفته وی مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات اولیه و احیاء توسط پرسنل اورژانس115 به بیمارستان  امام علی (ع) منتقل شد.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین