کد خبر: ۲۲۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: بارش برف از ساعاتی پیش در اکثر گردنه‌های استان آغاز شده است.
ناطقان: جواد حق لطفی اظهار کرد: هم اکنون برف در گردنه آوج در محور قزوین- همدان، کوهین در آزادراه قزوین- رشت، گردنه هجیب در محور بوئین زهرا به ساوه، گردنه‌های الموت، ارتفاعات طارم و محور تاکستان به زنجان از ساعت ۵ و ۲۰ دقیقه آغاز شده و در سایر محورهای استان قزوین نیز بارش‌ها به صورت باران است.

وی اضافه کرد: با توجه به کاهش دید در محورهای برفی و لغزنده بودن سطح جاده‌ها، رعایت فاصله طولی در هنگام رانندگی الزامی است و رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

حق لطفی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در اواخر هفته جاری، راهداران استان قزوین از دیروز چهارشنبه به صورت ۱۰۰ درصدی در آماده باش قرار دارند و تمام مرخصی کارکنان نیز لغو شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: به منظور پیشگیری از بروز سوانح جاده‌ای بلافاصله پس از ریزش برف کار نمک پاشی و برف روبی نیز آغاز شده است.

۳۵۰ راهدار در ۲۶ راهدارخانه به همراه ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات خدمات راهداری زمستانی را در استان قزوین انجام می‌دهند.
کد خبر
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین