کد خبر: ۲۲۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه پیش از ظهر امروز به دلیل ریزش بهمن در محور کندوان نزدیک پیچ آینه در حوزه استان البرز، این جاده مسدود شد، گفت: راهداران به سرعت و در مدت زمان 30دقیقه مسیر را باز کردند.
ناطقان: حیدر مطاعی معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها و همچنین ریزش بهمن در محور کندوان اظهار داشت: پیش از ظهر امروز به دلیل ریزش بهمن در محور کندوان نزدیک پیچ آینه در حوزه استان البرز برای حدود 30 دقیقه این محور مسدود شد.

وی ادامه داد: بلافاصله راهداران به همراه تجهیزات راهداری در منطقه نسبت به پاکسازی محور و برف‌روبی اقدام کردند و محور کندوان بازگشایی شد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: در حال حاضر کل نیمه غربی کشور تا خرم‌آباد و برخی نقاط کشور درگیر بارش برف و باران هستند و در برخی استان‌ها بارش برف شدید داریم اما هیچ راه اصلی و فرعی مسدود نیست.

مطاعی افزود: در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی تعدادی راه روستایی مسدود به علت بارش برف داریم که تلاش می‌کنیم به سرعت امروز بازگشایی شود.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه روز دوم اسفند که روز انتخابات است محدودیت ترافیکی در جاده‌ها نداریم، گفت: سامانه بارشی به تدریج به سمت استان‌های گلستان و خراسان شمالی کشیده می شود.

وی تأکید کرد: راهداران در استان‌های برف‌گیر و دیگر استان‌ها در آماده‌باش کامل هستند و اجازه نمی‌دهند راه‌های اصلی و فرعی مسدود شود و همچنین اگر راه روستایی هم مسدود شده باشد، تلاش می‌کنیم تا پایان وقت امروز بازگشایی شود.

منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین