کد خبر: ۲۲۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت های ترافیکی در برخی جاده ها در راستای تسهیل در عبور و مرور خبرداد.
ناطقان: سرهنگ نادر رحمانی گفت:  تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 30بهمن، تا  ساعت 6  روز  شنبه سوم اسفندماه  از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است، همچنین در محور کرج-چالوس، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع می باشد و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت  15 تا 23  روز جمعه دوم اسفندماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل،‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا23  همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رحمانی ادامه داد: به دلیل انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه دوم اسفندماه اعمال محدودیت در محور کرج-چالوس در صورت نیاز فقط با اعلام مامورین پلیس راه در محل اعمال می شود در غیر این صورت تردد به صورت دو طرفه خواهد بود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در مورد وضعیت هراز نیز با بیان اینکه تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع می باشد افزود: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از  ساعت6 تا 24  روزهای پنج شنبه و جمعه دوم و سوم اسفندماه از محور هراز ممنوع است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین