کد خبر: ۲۲۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: تمام راه‌های شریانی اصلی و فرعی کشور باز است و در روستاها نیز تا پایان وقت امروز راه‌های مسدود ۲۲۰ روستا بازگشایی می‌شود.
ناطقان: به نقل از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای رضا اکبری گفت: باوجود بارش برف در ۱۵ استان کشور از اواخر روز گذشته تاکنون به واسطه سامانه بارشی برف که بیشترین بارش در استان‌های آذربایجان غربی، همدان، زنجان و آذربایجان شرقی بوده‌است و در اثر بارش برف در استان‌های یادشده، راه‌های روستای حدود ۲۲۰ روستا مسدود شده است.

وی افزود: با این حال، کار بازگشایی این روستاها با سرعت تمام در دست اقدام است.

معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اهمیت بازگشایی راه‌های روستایی برای روز جمعه و انتقال صندوق‌های آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به روستاها و مشارکت در این امر سرنوشت‌ساز کشور تصریح کرد: با تلاش بی‌وقفه راهداران و برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام‌شده با ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها و صدور مجوز به کارگیری حداکثری ظرفیت ماشین‌آلات بخش خصوصی به صورت اجاره، تلاش خواهد شد از ساعت شروع رأی گیری در حوزه‌ای انتخابیه روستایی، هیچ راه روستایی در کشور مسدود نشود و حداقل از طریق یکی از شهرها و روستاهای متصل به روستاهای استان یا شهرستان مجاور، یک راه زمینی قابل تردد فراهم شود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین