کد خبر: ۲۲۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
جانشین مارک ویلموتس در تیم ملی فوتبال ساحل عاج به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود کنار رفت.
ناطقان: به نقل از تریبال،‌ ساحل عاج به دنبال پنجمین سرمربی خود در ۵ سال اخیر است. فدراسیون فوتبال ساحل عاج اعلام کرد ابراهیم کامارا که جانشین مارک ویلموتس در این تیم شده بود از هدایت این تیم برکنار شد.

به دنبال جلسه کمیته اجرایی در ۱۳ فوریه و به درخواست این کمیته ، رئیس فدراسیون فوتبال ساحل عاج پنجشنبه ۲۰ با ابراهیم کامارا ، سرمربی تیم ملی دیدار کرد.

کامارا در سال ۲۰۱۸ به عنوان جانشین مارک ویلموتس هدایت تیم ملی ساحل عاج را بر عهده گرفت و در رقابت های جام ملت های آسیا هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

بعد از اخراج هروه رنارد در سال ۲۰۱۵، ساحل عاج نتوانسته است مربی متناسبی در رده ملی داشته باشد و همین باعث شده است تا نتایج این تیم در سالهای اخیر افت داشته باشد.

ساحل عاج که در بازی اخیر خود شکست غیرقابل انتظار ۲ بر یک برابر اتیوپی را تجربه کرده بود در بازی بعد برابر ماداگاسکار دیدار خواهد داشت که این رقابت ها، دیدارهای انتخابی جام ملت ها محسوب می شود.

 فدراسیون ساحل عاج از مربیان خود بخاطر کمکهای چشمگیر در تیم های ملی تشکر کرد  و برای او در ادامه کار آرزوی موفقیت کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین