کد خبر: ۲۲۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
با مرگ 115 تن دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایالت هوبی در مرکز چین طی 24 ساعت گذشته، آمار قربانیان مبتلا به ویروس کرونا روز جمعه 21 فوریه 2020 دست‌کم به 2233 مورد افزایش یافت.
ناطقان: با مرگ 115 تن دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایالت هوبی در مرکز چین طی 24 ساعت گذشته، آمار قربانیان مبتلا به ویروس کرونا روز جمعه 21 فوریه 2020 دست‌کم به 2233 مورد افزایش یافت. کمیته بهداشت ایالت هوبی در جدیدترین بروز رسانی آمار قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا اعلام کرد که بخش بزرگی از مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا در شهر ووهان مرکز ایالت هوبی که کانون انتشار ویروس است، ثبت شده است.

کمیته بهداشت ایالت هوبی اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته 319 مورد جدید ابتلا به کرونا ثبت شده در حالی که در سایر بخش‌های این ایالت 92 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده است. آمار امروز اعلام شده از سوی این کمیته در مقایسه با آمار روز گذشته (349 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ایالت هوبی) افزایش نشان می‌دهد.

بنا به آمارهای اعلام شده ویروس جدید کرونا تا به امروز باعث ابتلای 75 هزار تن در چین و صدها تن دیگر در بیش از 25 کشور جهان شده است. مقامات چینی اعلام کردند که پنج‌شنبه روش قبلی شمارش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را تغییر داده‌اند که از این پس تنها شامل کسانی خواهد شد که نتایج آزمایش‌های پزشکی مبتلا بودن آنها به ویروس را نشان دهد.

این روش تا یک هفته پیش در آمارگیری‌ها از مبتلایان به ویروس کرونا در ایالت هوبی استفاده می‌شد تا این‌که مقامات چینی در تصمیم‌گیری جدیدی که تنها 8 روز ثابت ماند روش قبلی را به روش معاینه بالینی تغییر دادند. روش جدید اما باعث ایجاد هرج و مرج در زمینه ارائه آمار و ارقام انتشار یافته مربوط به تعداد مبتلایان شد.

مقامات چینی از 23 ژانویه گذشته شهر ووهان مرکز ایالت هوبی که جمعیت آن بالغ بر 11 میلیون نفر است را قرنطینه کرده‌اند و در روزهای گذشته سایر مناطق ایالت هوبی را مسدود اعلام کردند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین