کد خبر: ۲۲۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
وزیر کشور گفت: امیدوارم مردم عزیزمان در فرصت ۱۰ ساعت قانونی که هست مراجعه کنند و آرای خودشان را بدهند تا ما در آخر وقت دچار کمبود وقت نشده باشیم.
ناطقان: مستقر در وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور درباره زمان شمارش آراء، گفت: ما قانونا انتخابات را باید در یک روز بگیریم و ساعت 12 شب روز جمعه تمام می‌شود، از این رو ساعت 12 و 1 دقیقه غیرقانونی است، از این رو توصیه ما این است که همه مراجعه کنند که ما بتوانیم کاملا شعبه‌ها راس ساعت 12 ببندیم یعنی رای‌گیری و صندوق‌ها ببندیم و از 12 و 1 دقیقه شمارش آراء را شروع کنیم.

وی افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی در 31 استان و 208 حوزه و 55 هزار شعبه برگزار می‌شود.

وزیر کشور تصریح کرد: انتخابات مجلس خبرگان هم در 5 استان برگزار می‌شود از این رو امیدوارم خداوند متعال توفیق دهد امروز ما بتوانیم به کمک هیئت‌های اجرایی، نظارت و همه دست‌اندکاران اجرا، نظارت و نیروهای امنیتی و انتظامی و تمام دوستانی که در این امر دارند خدمت می‌کنند آرای مردم را در کمال صحت، سلامت و قانونی و دریک بستر امن اخذ کنیم.

رحمانی فضلی افزود: امیدوارم مردم عزیزمان در فرصت 10 ساعت قانونی که هست مراجعه کنند و آرای خودشان را بدهند تا ما در آخر وقت دچار کمبود وقت و خدای ناکرده عدم امکان توفیق برای اخذ رای برای مردم عزیز و برخی از دوستان نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: امروز روز مهمی است و مقام معظم رهبری تعبیر به جهاد عمومی کردند و باید نشان دهیم که پیرو و رهرو امام(ره) و شهدایمان هستیم و به آینده کشورمان معتقدیم و به مشارکت ایمان داشته و بحث مقابله با دشمنان انقلاب و نظام و کشور عزیزمان را با کمترین هزینه و پرمنفعت‌ترین روش که انتخابات است جواب می‌دهیم.

وزیر کشور در پاسخ به اینکه خیلی از دوربین‌ها آمده‌اند و مدت‌هاست که به مردم گفتند نیایید از این رو فکر می‌کنید دستاورد رسانه‌های استکباری امروز چه خواهد بود؟، تاکید کرد: مردم خوب ما 41 سال در امر انتخابات حضور داشتند و ارزش انتخابات را می‌دانند و اراده آنها در مشارکت است و قطعا با توصیه‌هایی که مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور و مراجع تقلید داشتند و حساسیتی که در شرایط کشور با وجود تهدیدها و تحریم‌ها وجود دارد و یقینا این راه را یعنی راه پرشکوه و دادن تحلیل درست را ادامه می‌دهند و مردم خوب و عزیر به وظایف انقلابی خود آشنا هستند.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین